مدیرکل راه وشهرسازی ایلام از برنامه ریزی این اداره کل برای احداث پنج هزار و ۴۹۲ واحد مسکن ملی در استان خبر داد. .
کد خبر: ۷۹۴۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ 06 November 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی اصغر کاظمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای مطرح شدن این طرح با جدیت فراهم کردن  مقدمات آن از جمله تعیین زمین ومجوزهای مربوطه را در دستور کار خود قرار دادیم که حاصل آن برنامه ریزی و آمادگی برای احداث ۵۴۹۲ واحد مسکونی ملی دراستان است. 

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد واحد مسکونی ۲۵۳۸ واحد از محل بازآفرینی شهری،۱۶۷۳ واحد از منابع سازمان ملی زمین ومسکن و ۱۲۸۱ واحد نیزتوسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت احداث برنامه ریزی شده است.

   کاظمی یاد آور شد:  فرایند مناقصه جهت احداث مسکن ملی استان در جریان بوده وبعد از انعقاد قرارداد وشروع احداث این واحدها فراخوان ثبت نام از متقاضیان نیز متعاقباً اعلام خواهد شد. 

مدیرکل راه وشهرسازی استان از جمله شرایط متقاضیان برای ثبت نام مسکن ملی را تأهل، سابقه سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن ملی،  عدم استفاده از امکانات و تسهیلات دولتی برای خرید مسکن وشرایط دریافت تسهیلات اعم از اعتبارسنجی و ... عنوان کرد. 

کاظمی احداث واحدهای مسکن ملی در بافتهای فرسوده شهری و دسترسی به امکانات زیربنایی از جمله خطوط انتقال آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات، مدرسه، مسجد و ... در این فضاها را از مزایای این طرح نسبت به طرح های قبلی برشمرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار