رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری دهلران؛
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دهلران گفت : تجربه و توسعه جنگل کاری در استان ایلام بخصوص شهرستان دهلران سبب شده که دیگر استان های کشور برای استفاده از تجربیات جنگل کاری به استان ایلام و شهرستان دهلران سفر کنند.
کد خبر: ۷۹۴۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ 05 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ نصر اله پارسه در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت : بدون شک بازدید مدیران کل و کارشناسان دیگر استان های کشور از جنگل های دست کاشت نشان از پیشرو بودن استان ایلام وشهرستان دهلران در بحث جنگل کاری است.

وی تصریح کرد : شهرستان دهلران در بحث توسعه جنگل کاری اقدمات مناسبی انجام داده است و همین امر باعث شده که این شهرستان در بحث توسعه جنگل کاری دست کاشت یکی از شهرستان های پیشرو باشد.

پارسه افزود : امروز استان ایلام بخصوص شهرستان دهلران به خاطر وجود عرصه های بیابانی در بحث جنگل کاری دشت کاشت بیش از گذشته تلاش شده و این امر نشان از توجه مسئولان استانی نماینده عالی دولت در شهرستان و تلاش همکاران ما در منابع طبیعی شهرستان است.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران عنوان کرد : خوشبختانه توسعه جنگل کاری بخصوص جنگل دست کاشت از موضوعات بسیار مهمی است که مورد توجه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و معاونین وی قرار گرفته است.

وی گفت : نحوه کاشت و نگهداری جنگل دست کاشت در شهرستان دهلران سبب شده که مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان خراسان جنوبی ومعاونین وی به استان ایلام شهرستان دهلران سفر کنند تا از تجربیات توسعه جنگل کاری و تولید نهال بازدید کنند.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دهلران عنوان کرد : در این سفر کاری مدیرکل منابع طبیعی استان ومعاون مدیرکل آنها را همراهی کردند.

پارسه بیان داشت : خوشبختانه مدیریت و رعایت کردن اصول کاشت نهال و توسعه جنگل کاری در استان ایلام بخصوص شهرستان دهلران سبب شده که بسیاری از استانهای کشور جهت استفاده از تجربیات توسعه جنگل های دست کاشت و تولید نهال به استان ایلام و شهرستان دهلران سفرکنند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار