مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام خبر داد؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: شرکت پترو ایرانیان پتروشیمی ایلام ۳۰۰ نفر نیروی کار بومی، متخصص و کارآمد جذب می کند.
کد خبر: ۷۹۴۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳ 04 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی  اظهار داشت: جذب هر گونه نیرو در شرکت پترو ایرانیان، باید برابر ضوابط و به دور از روابط و سفارش باشد و بر اساس ماده ۴۷ برنامه ششم توسعه اولویت با نیروهای بومی، متخصص و کارآمد است.

وی افزود: با توجه به نزدیکی محل پروژه به شهر چوار، نیروهای بومی و پیمانکاران منطقه در اولویت استخدام قرار دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در خصوص ثبت نام کارگران این شرکت نیز گفت: ثبت نام متقاضیان جویای کار فقط از طریق دفاتر کاریابی انجام می شود.

شیرخانی اظهار کرد: شرکت پترو ایرانیان به عنوان شرکتی راهبردی در زنجیره ارزش تولید در غرب کشور و از جایگاه راهبردی بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: این شرکت به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و آخرین حلقه ارزش تولیدات ایلام نقش بسزایی دارد و منشاء و مبداء بهره برداری از آخرین حلقه ارزش الفین است.

وی هدف اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را صیانت از نیروی کار و حفظ سه جانبه گرایی برشمرد و گفت: این اداره کل، مدافع کارگر، کارفرما و در مجموع دولت است.

شیرخانی اظهار داشت: اشتغال یکی از مهم ترین مسائل کشور است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به تکثر ماموریت های خود، بعد از ایجاد اشتغال، روابط کارگر و کارفرما و مسائل کارگری، کارفرمایی را بررسی می کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار