رئیس بیمارستان صحرایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛
رئیس بیمارستان صحرایی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ۸۱ هزار خدمت از جمله خدمات درمانی و بهداشت محیط در میدان اربعین به زائران مرز مهران ارائه شد.
کد خبر: ۷۹۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 29 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ سعید شیرعلی‌زاده اظهار داشت: ۱۳ هزار و ۳۰۰ ویزیت تخصصی، ۲۴ هزار و ۳۰۰ ویزیت عمومی، یک هزار و ۷۱۲ ویزیت دندان پزشکی، ۱۷۷ جراحی سبک و سنگین، ۵۸ مورد اعزام بیماران بدحال از طریق هواپیمای ارتش به بیمارستان های خارج از استان ایلام و ارائه ۲۷ هزار و ۹۲۰ نسخه داروی توسط داروخانه سیار برای زائران انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به تراکم زیاد جمعیت در حال تردد یکی از مهمترین اقدامات خاصی که بیمارستان صحرایی و درمانگاه موقت ارتش به طور مرتب انجام می داد، گندزدایی، سم پاشی و اقدامات بهداشت محیط منطقه برای جلوگیری از انتشار بیماری ها بود.

شیرعلی‌زاده یادآور شد: ۱۴ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال ( یک میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومان) خدمات درمانی و ۱۷ میلیارد ریال (یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان) هزینه اعزام هوایی بیماران به خارج از استان ایلام شد هرچند مجموع خدمات ارائه شده به زائران بیش از این مبلغ و حدود ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار