معاون امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ایلام گفت: ساخت عملیات عمرانی تقاطع هم سطح شهید کشوری شهر ایلام ۱۸ ماه به طول می انجامد.
کد خبر: ۷۹۱۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ 23 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام ؛ علیرضا سروری  اظهار داشت: پروژه زیرگذر میدان شهید کشوری یک هزار و ۴۵۰ متر طول داشته را شامل می شود.

وی برآورد هزینه اولیه برای ساخت این طرح عمران شهری را ۱۶۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پیمانکار ساخت این پروژه شرکت " ماگ ما " از معتبرترین شرکت های فعال کشور در ساخت طرح های عمرانی است.

معاون شهردار ایلام یادآور شد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و تسریع در انتقال شبکه های زیرساختی شامل آب، گاز، مخابرات و برق که در عمق زمین مسیر زیرگذر قرار گرفته اند، این پروژه زودتر از زمان مقرر به اتمام می رسد.

سروری اضافه کرد: با دستگاه های مرتبط زیرساختی برای انتقال شبکه های خود به مسیرهای دیگر رایزنی ها و توافق های لازم صورت گرفته است تا روند احداث زیرگذر با وقفه روبرو نشود.

وی با اشاره به شروع خاک برداری زیرگذر شهید کشوری گفت: مسیرهای جایگزین خیابان آیت الله حیدری، بلوار های آیت الله مدرس، شهید بهشتی و آزادی به سمت میدان شهید کشوری برای عبور خودروها طی روزهای آینده و برای اطلاع عموم مردم در نقاط مختلف شهر نصب می شود./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۳
چرا به پیمانکار رسالت ندادنش که سر موعد تعهداتش را عمل کرد؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار