مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام:
مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: از ۱۸ مهرماه تا شب گذشته بیش از ۱۹ هزار زائر اربعین بصورت رایگان از خدمات بیمارستان صحرایی تامین اجتماعی در مرز مهران بهره مند شدند.
کد خبر: ۷۹۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷ 21 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر کریم لاله ماژین اظهار کرد: این مرکز درمانی با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی و دارویی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، تزریقات، پانسمان، فیزیوتراپی و داروخانه از خدمات این پایگاه است.

لاله ماژین یادآور شد: در بخش پرستاری چهار هزار بیمار، در بخش فیزیوتراپی ۱۳۵ نفر و در بخش دندانپزشکی ۳۸۵ نفر ویزیت شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: این پایگاه در سه نوبت صبح، ظهر و شب و در هر شیفت ۳۲ نفر از کادر درمانی به زائران در پایانه مرزی مهران خدمت رسانی می کنند.

لاله ماژین ادامه داد: با توجه به حجم بازگشت زائران طی فراخوان برای همکاری و خدمات بیشتر یک نوبت به شیفت های این مرکز درمانی از نیروهای اعزامی کرمانشاه و لرستان اضافه شد.

وی یادآور شد: طی این مدت ۱۰ بیمار بدحال به این مرکز مراجعه کردند که سه نفر آنها در همان مرکز تحت درمان قرار گرفتند و هفت نیز که مشکوک به سکته قلبی به بیمارستان مهران اعزام شدند.

دکتر لاله ماژین گفت: سال گذشته ۲۵ هزار زائر به بیمارستان صحرایی مدیریت درمان تامین اجتماعی مستقر در مرز مهران مراجعه کردند.

وی یادآور شد: پایگاه درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع از ماه بمدت ۱۰ روز در مرز مهران راه اندازی شده است.

بنابر اعلام رئیس ستاد مرکزی اربعین بیش از ۶۰ درصد از مجموع زائران اربعین امسال از مرز بین‌المللی مهران تردد داشته‌اند.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار