رئیس پلیس راه ایلام گفت: تمام خودروهای پارک شده در مسیر ۱۱ کیلومتری منتهی به پایانه مرزی مهران موسوم به پل زائر و معابر عمومی شهر مهران به پارکینگ بزرگ اربعین منتقل شدند.
کد خبر: ۷۹۰۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 20 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: صاحبان این خودروها باید به پارکینگ بزرگ اربعین مراجعه کرده و خودرو خود را با اعلام شماره پلاک به مسئولان پارکینگ، تحویل بگیرند.

وی یادآور شد: مالکان خودروهایی که برای یافتن ماشین خود با مشکل مواجه می‌شوند می‌توانند با سامانه‌های ۱۱۰، ۱۲۰ و ۱۱۰۱۲۰ تماس بگیرند.

رئیس پلیس راه استان ایلام تاکید کرد: همچنین رانندگان در طول مسیر بازگشت به استان خود با گرفتن سامانه ۱۴۱ از وضعیت لحظه‌ای ترافیکی راه‌های کشور اطلاع یابند.

سرهنگ همتی‌زاده در مورد ترافیک جاده‌های استان نیز گفت: هم اکنون تردد در جاده‌های خروجی استان ایلام پرحجم اما روان است و ماموران پلیس راه از استان‌های معین تا تخلیه کامل زائران در استان حضور دارند.

وی اضافه کرد: هم اینک بیش از ۹۰ درصد از پارکینگ های عمومی و اربعین در شهر مهران به علت بازگشت زائران از عراق تخلیه شده است و ۱۰ درصد باقیمانده نیز با بازگشت زائران به تدریج در حال خالی شدن از خودرو است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار