فرمانده نیروی انتظامی؛
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در مرزهای چهارگانه مهران، خسروی، چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر تاکنون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر به سمت عراق تردد داشتند، افزود: از این تعداد، ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر ایرانی و ۳۰۰ هزار نفر از اتباع خارجی به سمت عتبات عالیات تردد کردند.
کد خبر: ۷۸۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 20 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سردار حسین اشتری با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار زائر به کشور بازگشتند، یادآور شد: از این تعداد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر ایرانی و ۱۰۰ هزار نفر از اتباع کشورهای خارجی بودند.

سردار اشتری با بیان اینکه هیچ مشکل خاص و یا امنیتی در مرزها وجود ندارد، گفت: همکاری مردم با پلیس و متولیان اجرای راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی بسیار خوب بوده است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به اینکه  ۸۰ درصد از زائران به میهن اسلامی بازگشتند، افزود: پیش بینی می شود طی ۲۴ ساعت آینده ۱۵ درصد از زائران باقی مانده به کشور بازگردند.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر اینکه  ۶۵ درصد جابجایی زائران با استفاده  از خودروهای شخصی و ۳۵ درصد با بهره  مندی از ناوگان عمومی بوده است، گفت:  به رانندگان عزیز توصیه می کنیم در مسیر بازگشت با حالت خستگی و خواب آلودگی اقدام به حرکت نکنند و با سعه صدر و حوصله کامل در موکب هایی که در مسیر تعبیه شده پس از استراحت و رفع خستگی رانندگی کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ گره ترافیکی یا مشکل خاصی در مسیرهای تردد بازگشت زائران از پایانه های مرزی وجود ندارد، گفت: صرفا مسیر شهر مهران به سمت ایلام یکطرفه شده است و تمام مسیرها تردد عادی و در جریان است. اگر در بعضی مسیرها همکاران رصد کنند مشکلی وجود دارد در صدد رفع آن بر آمده و اطلاع رسانی خواهد شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار