دکتر «مظفر علی‌شائی» در گفتگو با ایسنا، با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی بیش از هر زمان دیگری امروزه به دانش‌ و علم روز نیاز دارند، اظهار کرد: استفاده از تجارب هیئت‌های ورزشی و هم‌افزایی با دانشگاه‌ها نکته‌ی مهمی است که باید برای پیشرفت ورزش مدنظر باشد.
کد خبر: ۷۸۹۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 19 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛دکتر مظفر علی‌شائی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی بیش از هر زمان دیگری امروزه به دانش‌ و علم روز نیاز دارند، اظهار کرد: استفاده از تجارب هیئت‌های ورزشی و هم‌افزایی با دانشگاه‌ها نکته‌ی مهمی است که باید برای پیشرفت ورزش مدنظر باشد.

وی با بیان اینکه آموزش عامل پشتیبان و کوتاه کردن مسیر رشد و توسعه است، گفت: این مهم در دستور کار است و از تمام ظرفیت‌ها برای آموزش روسا ، مربیان و اعضای هیئت‌ها استفاده خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه حدود 300 هیئت ورزشی در استان وجود دارد، تصریح کرد: هنر و مهارت ورزشکاران نتیجه‌ی آموزش و مسلط شدن به علم ورزش که به طور جدی در دستور کار ورزش و جوانان استان قرار دارد.

علی‌شایی با بیان اینکه قهرمانان خوبی در سطح کشور داریم، تصریح کرد: نیاز است این قهرمانان بیش از پیش شناخته شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: سرانه عمومی ورزشی استان نزدیک89 سانتی متر مربع است و تمام تلاش ما استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها است.

وی ورزشگاه 15 هزار نفری شهر ایلام را ظرفیتی بسیار بزرگ برای استان دانست و گفت: رایزنی‌ها برای تکمیل آن انجام شده و امیدواریم به معنای واقعی بتواند در اختیار جوانان ورزشکار و علاقمندان قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان برنامه‌ریزی برای میزبانی از مسابقات ملی و جهانی در رشته‌های مختلف را از جمله برنامه‌های استان در این زمینه اعلام کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار