فرمانده قرارگاه اربعین ناجا ؛
فرمانده قرارگاه اربعین ناجا گفت: موج بازگشت زائران چند روزی آغاز شده و حجم زائرانی که از عتبات عالیات بعد از راهپیمایی بزرگ اربعین به میهن اسلامی برمی گردند نسبت به عزیزانی که مشرف می شوند افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۷۸۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ 16 October 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار محسن فتحی زاده اظهار داشت:ویژگی خوبی که مردم عزیز رعایت کردند توزیع سفر خود در روزهای مختلف است که تراکم در یک نقطه ایجاد نشد.

وی تصریح کرد: ما با ای که حجم زائران زیادی به میهن اسلامی مراجعت کردند، اما غیر از یک بار که در سمت عراق مشکلی برای انتقال زائران پیش آمد و به اندازه کافی وسیله نقلیه به اندازه کافی نبود، دیگر مشکلی پیش نیامده و الان در شرایط بسیار خوبی هستیم.

وی ادامه داد: ظرفیت مرزهای کشور برای پذیرش زائران کاملا محیا است، برنامه ریزی های مسئولان برای حمایت های لازم درخصوص فعالیت موکب ها، تغذیه، اسکان و تامین اتوبوس تا حد زیادی انجام شده است که با اوج برگشت مشکل خاصی مشاهده نکردیم.

رئیس قرارگاه اربعین ناجا افزود: امسال ویژگی دیگری که داشت اکثر زائران با وسیله نقلیه شخصی آمده بودند که اثر مثبتی گذاشت، چون وسیله حمل و نقل عمومی محدود بود.

وی عنوان کرد:، امیدواریم روزهای آینده به همین صورت به تدریج عزیزان به میهن اسلامی مراجعت کنند که بدون ایجاد دغدغه بتوانند به شهرهای خود بازگردند.

وی گفت:ما امسال هنوز نیازی ندیدیم مسیرها را یکطرفه کنیم، جاده ها نسبتا روان هستند با وجود این که پرحجم است اما هنوز مشکل خاصی مشاهده نشده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار