مدیرکل پزشکی قانونی ایلام‌:
مدیرکل پزشکی قانونی ایلام‌ گفت: خدمات پزشکی قانونی در حوزه معاینه و تشریح برای زائرانی که دچار حوادث رانندگی شدند از ۲۰ مهرماه جاری تا سوم آبان رایگان است و البته این خدمات رایگان فقط مختص زائران ثبت نامی در سامانه سماح است.
کد خبر: ۷۸۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ 16 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر مهدی علیزاده مهاجر اظهار داشت: پذیرش رایگان مراجعه کنندگان در راستای تکریم زائران حسینی و نیز سهولت و تسریع در روند خدمات رسانی به آنها است.

وی افزود: از ۱۷ شهریور تا ۲۲ مهر تعداد ۳۲ نفر از زائران عتبات عالیات جان خود را در استان ایلام از دست دادند که از این تعداد ۲۷ نفر در اثر حوادث ترافیکی فوت کرده اند.

علیزاده مهاجر یادآور شد: در این بازه زمانی حدود ۷۰ نفر برای معاینات تصادف به مراکز معاینه پزشکی قانونی مراجعه کردند و پرونده تشکیل شده برای آنها در دست اقدام است.

وی با اشاره به بازدید امروز خود از مرز بین المللی مهران در راستای تسهیل ارائه خدمات پزشکی قانونی به زائران گفت: امسال برای اولین بار اداره پزشکی قانونی در شهر مهران در محل شورای شهر راه اندازی و همکاران کارگروه مدیریت بحران در مهران مستقر شدند.

وی اضافه کرد: هرچند این مرکز هنوز به طور رسمی افتتاح نشده اما با توجه به حجم تردد زائران از مرز مهران فعالیت شبانه روزی خود را آغاز کرده است.

علیزاده مهاجر افزود: مرکز پزشکی قانونی شهرستان مهران با سه نفر نیرو و پزشک مستقر در مرکز بعد از اربعین و فروکش کردن حجم تردد زائران به طور رسمی افتتاح می شود./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار