رئیس پلیس‌راه ایلام:
رئیس پلیس‌راه ایلام از باز بودن تمامی مسیرهای منتهی به مهران باوجود تردد بیش از ۳۲۰ هزار خودرو خبر داد.
کد خبر: ۷۸۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱ 15 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده ضمن اشاره به تدابیر خوب و مؤثر ترافیکی اندیشیده شده در جاده‌های منتهی به مهران، اظهار کرد: در طول 13 روز اول ماه صفر درمجموع حدود 320 هزار تردد خودروئی جاده‌های منتهی به شهر مهران ثبت‌شده است.

رئیس پلیس‌راه ایلام باوجود تردد بی‌سابقه در ورودی و خروجی‌های منتهی به مهران از ترافیک روان و باز بودن تمامی مسیرها خبر داد.

وی به فعال بودن بیش از 90 اکیپ گشت خودرویی به‌صورت شبانه‌روز برای ارائه  خدمات به زائران حسینی اشاره کرد و گفت: در طول 13 روزه اول ماه صفر ، بیش از 200 هزار خودروی سواری و بیش از 11 هزار اتوبوس در ورودی و خروجی شهر مهران ثبت‌شده است .

همتی زاده یک‌طرفه کردن مسیر مهران- ایلام و ایلام-سرابله در صورت لزوم ایجاد محدودیت در سطح جاده‌های استان را از برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد و افزود: با توجه به افزایش چند برابری تردد زائران در شهر مهران پلیس در روزهای آینده با سنگین شده بار ترافیک محدودیت‌های لازم را اعمال می‌کند.

وی از مردم خواست ایجاد موکب و محل‌های توزیع نذورات در محل‌های تعین شده باشد تا از بروز هرگونه گره ترافیکی جلوگیری شود.

همتی زاده به توقف برخی رانندگان جهت استراحت در حاشیه جاده‌ها که موجب بروز ترافیک و ایجاد گره شده اشاره کرد و افزود: رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و عدم رانندگی در حال خواب‌آلودگی و انجام استراحت‌های منظم بعد از هر دو ساعت رانندگی را جدی بگیرند./ح

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار