جانشین معاونت فاوا ناجا:
جانشین معاونت فاوا ناجا گفت: مسیر پایانه مرزی مهران تا شهر ایلام با 130 دوربین تحت پوشش تصویری قرارگاه فاوا قرار دارد.
کد خبر: ۷۸۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 14 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار "سید حسین جلالی" اظهار کرد: از آبان ماه سال گذشته با برگزاری ۸ جلسه مختلف در جهت بررسی نیازهای و مشکلات اربعین سال قبل در حوزه فناوری و اطلاعات به صورت استانی و یگان‌های مختلف شکل گرفت و پیوست فاوایی و دستورالعمل جامع اربعین تهیه و به استان‌های هدف ارسال و ابلاغ شد.

وی افزود: مجموعه اقداماتی که از ابتدای سال شروع و در ابتدای ماه صفر به پایان رسیده نصب ۱۳۰ دوربین برای پایش تصویری در مسیر ایلام تا پایانه مرزی مهران صورت گرفته که از این تعداد ۸۰ دوربین آنها از شهر ایلام تا مهران و ۵۰ دوربین از شهر مهران تا پایان مرزی نصب شده و هیئت رئیسه ناجا می توانند به صورت تصویری این مسیر را تحت نظارت و کنترل خود قرار دهند.

جانشین معاونت فاوا ناجا ادامه داد: در حوزه ارتباطات رادیویی برای یگان هایی که در ایام ماموریت اربعین وارد مرزها می شوند از ابتدای سال با نصب سیستم دی ام اس و تغییر آن از آنالوگ به دیجیتال می توان پوشش و ارتباط بیشتر و با کیفیت بهتری در مسیر جاده ها و یگانهای مرزی داشته باشند و این امر در مرزهای چهار گانه صورت گرفته است.

جلالی تصریح کرد: در حوزه زیرساخت با کمک ستاد کل نیروهای مسلح از سال گذشته با ارتقاء پهنای باند لازم برای انتقال صوت، دیتا و تصویر از مناطق مرزی به سمت مراکز استان‌ها در جهت رویت و نظارت توسط فرماندهان استان‌ها و هیئت رئیسه ناجا بر وضعیت مناطق مرزی و عملکرد یگان های زیر مجموعه انجام شده است.

وب گفت: در حوزه کنترل گذرنامه ها در ۵ ماهه گذشته اقدامات مورد نظر در خصوص نرم افزارها با نصب سرور های مورد نیاز انجام دادیم و کاربران در پایانه‌های مرزی با توجه به حجم زیاد زائران می‌توانند تنها با ۷ ثانیه و به صورت تصویری روادید این عزیزان را کنترل کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نصب ای وی ال اس یا ردیاب بر روی خودرو های پلیس خاطر نشان کرد:با نصب نزدیک به ۸ هزار ردیاب بر روی خودروهای پلیسی از ابتدای امسال، امکان پایش میزان تردد خودروها عبوری و همچنین مسیر و مکان آن ها نیز مشخص می شود.

جانشین معاونت فاوا ناجا با بیان اینکه آمار ورود و خروج در پایانه ها یک امر ضروری است،گفت:در زمینه آمارگیری با نصب سامانه ها مورد نیاز و اقدامات صورت گرفته ، فرماندهان به صورت الکترونیک می توانند ورود خروج دقیق زائران را رصد کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار