پایگاه درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام برای خدمت رسانی به زائران اربعین روز یکشنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام و تعدادی از مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۷۸۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 14 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام در این خصوص گفت: این پایگاه با ارائه خدمات سرپایی از ۱۸ مهر در مهران مستقر شده و تا یک هفته بعد از اربعین فعال است.

کریم لاله ماژین با بیان اینکه این مرکز درمانی با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تجهیزات پزشکی و دارویی فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: ویزیت پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، تزریقات، پانسمان، فیزیوتراپی و داروخانه از خدمات این پایگاه است.

به گفته لاله ماژین، این پایگاه در چهار شیفت کاری با ۳۰ کادر پزشکان عمومی و متخصص، پرستار و دیگر پرسنل مدیریت درمان فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته نیازی به ارائه دفترچه بیمه نیست، گفت: تاکنون یک هزار و ۲۱۰ نفر از خدمات درمانی این مرکز بهره‌مند شده اند.

لاله ماژین گفت: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روزپنج‌شنبه هفته‌جاری به‌منظور بازدید از درمانگاه مدیریت درمان تامین اجتماعی مستقر در مرز به استان ایلام سفر می‌کند.

سال گذشته ۳۰ هزار زائر از خدمات درمانی رایگان این پایگاه در ایام اربعین بهره مند شدند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار