فرمانده پلیس راه ایلام؛
فرمانده پلیس راه ایلام گفت: هیچ‌کدام از مسیرهای منتهی به مرز مهران در استان ایلام مسدود نیست اما گاه به علت مدیریت تردد، در برخی مقاطع در جاده‌های مواصلاتی محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.
کد خبر: ۷۸۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 12 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی‌زاده اظهار داشت: تردد در مسیر حمیل - سرابله - ایلام به ویژه در حد فاصل تونل آزادی با کندی در جریان است.

وی افزود: همچنین ترافیک خودرویی در مسیرهای ایلام - مهران و ایوان - اسلام آباد نیز با توجه به تعداد زیاد خودرو زائران سنگین است.

وی یادآورشد: هیچ‌کدام از مسیرهای منتهی به مرز مهران در استان ایلام مسدود نیست اما گاه به علت مدیریت تردد، در برخی مقاطع در جاده‌های مواصلاتی محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه ایلام در مورد آخرین وضعیت پارکینگ ها هم گفت: حدود ۹۰ درصد پارکینگ‌های موجود در شهر مهران و بیش از ۸۰ درصد ظرفیت پارکینگ اربعین پر شده است.

سرهنگ همتی‌زاده اضافه کرد: زائران خودروهای خود را در پارکینگ شهرداری ایلام واقع در جنب فرودگاه شهدا پارک کنند یا از پارکینگ های مردمی اطراف شهر مهران استفاده کنند.

وی تاکید کرد: ۶۵ درصد تصادفات در استان ایلام به دلیل خواب آلودگی، خستگی و سرعت غیرمجاز رخ می‌دهد.

وی از شهروندان خواست: برای رسیدن به مقصد سرعت مطمئنه را رعایت کنند و در طول مسیر استراحت کافی داشته باشند و قوانین جاده‌ای را هنگام رانندگی رعایت کنند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار