معاون اجتماعی انتظامی ایلام گفت: با وجود راه اندازی چندین پارکینگ بزرگ در ورودی های شهر مهران، باز هم شاهد پارک بی رویه خودروها در کوچه ها و خیابان های شهر مهران هستیم.
کد خبر: ۷۸۷۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵ 11 October 2019
 

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ فرزاد یاسمی اظهار داشت: متاسفانه با وجود اطلاع رسانی های گسترده مبنی بر استفاده از پارکینگ های ورودی شهر مهران بازهم شاهد ورود روزانه تعداد زیادی خودرو به داخل شهر مهران هستیم.

 وی ادامه داد: حجم ورود خودروها به داخل شهر مهران به حدی بوده که  تردد زائران و خدمات رسانی به آنها مشکل شده است و هم زندگی عادی مردم مهران را دچار اختلال کرده است.

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام در پاسخ به این سوال که علت این موضوع را در چه چیزی می بیند، گفت‌: مردم باید یاد بگیرند که به قانون احترام بگذارند چرا که اجرای قانون برای راحتی و آسایش آنها وضع شده است.

 سرهنگ کهزادی رئیس پلیس راهور استان ایلام نیز گفت: با وجود اطلاع رسانی های صورت گرفته در  نصب بنر های مختلف در سطوح معابر شهر مهران و مبنی بر ممنوعیت پارک خودروها، باز هم شاهد پارک خودرو در خیابان های اصلی و فرعی این شهر کوچک هستیم.

 وی با اشاره به اختلالات ناشی از پارک خودروها در سطح شهر مهران  در چند روز گذشته، گفت: در چند روز گذشته با استفاده از جرثقیل خودرو هایی را که در صورت نامناسب در سطح معابر پارک شده به پارکینگ های بیرون شهر منتقل کردیم./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار