رییس قرارگاه اربعین استان ایلام خبرداد:
رییس قرار گاه اربعین استان ایلام گفت : به منظور تامین آب شرب مورد نیاز زائرین اربعین ،قرارگاه آب درمرز مهران تشکیل شد.
کد خبر: ۷۸۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ 10 October 2019

رییس قرار گاه اربعین استان ایلام گفت : به منظور تامین آب شرب مورد نیاز زائرین اربعین ،قرارگاه آب درمرز مهران تشکیل شد.

به گزارش تابناک ایلام ؛احمد کرمی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به گرمای بی سابقه دمای هوا در شهر مرزی مهران و ضروت تامین آب شرب زائرین ،قرارگاه آب با محوریت توزیع از پل زائر تا پایانه مرزی ایجادشد.

وی ادامه داد: با همکاری آبفا،آب منطقه ای ،ارتش و ستاد اجرایی فرمان امام ، آب شرب مورد نیاز زائرین در مسیر تعیین شده تهیه وتوزیع خواهد شد .

احمد کرمی با توجه به افزایش تردد زائرین در پایانه مرزی مهران گفت: امروز بیش از یکصد هزار نفر از مرز مهران عبور کردند وپیش بینی می شود این افزایش تردد در روزهای آتی نیز استمرار داشته باشد.

به گفته رییس قرار گاه اربعین استان ایلام در روز گذشته نیز بیش از 218 هزار نفر از پایانه مرزی مهران خارج شده اند .

رییس قرارگاه اربعین استان با به اشاره به پای کار بودن همه دستگاههای اجرایی و موکب داران استان خطرنشان کرد :همه دستگاههای خدمات رسان پای کار هستند و کار خدمات رسانی به زائرین به صورت مستمر ادامه دارد.

کرمی با اعلام اینکه در هرساعت بیش از 8هزار نفر از مرز مهران خارج می شود تصریح کرد:خوشبختانه مردم ومسئولین استان به خوبی پای کار هستند و انتظار داریم که زائرین عزیزضمن همکاری با عوامل اجرایی ،امدادی وانتظامی به توصیه های مسئولین عمل نمایند.

رییس قرارگاه استانی اربعین با تجلیل از استاندار ایلام یادآور شد؛ وی با استقرار درمرز مهران دستورات وهماهنگی های لازم برای استمرار و ارتقاء وضعیت خدمات رسانی به زائرین اربعین صادرمی کنند.

به گفته کرمی برابر دستور ستاد مرکزی اربعین قرار بود که موکب ها از 17مهرماه در مکانهای تعیین شده مستقر شوند ،اما به دستور استاندار محترم ایلام این موکب ها دو روز زوتر از موعد تعیین شده کار خدمات رسانی به زائرین را آغاز کردند.

احمد کرمی گفت: با توجه به حجم زائرین ورودی به مرز مهران ،پیش بینی می شود این روند همچنان استمرار داشته باشد ،لذا انتظار داریم که زائرین عزیز به گونه ای برنامه ریزی کنند که دربرنامه سفر به کشور عراق با مشکل مواجهه نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار