رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: مسیر ورودی شمالی شهر مهران تا اطلاع ثانوی بسته شده و زائران می‌توانند از طریق ورودی شرقی وارد شهر مهران شوند.
کد خبر: ۷۸۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 10 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم ورودی از سمت شمال به داخل شهر مهران و تراکم ترافیک در بلوار امام (ع)و همچنین عدم پاسخگوی ظرفیت معابر ، به منظور توزیع منطقی ترافیک در کلیه معابر شهر از محل کمربندی شمالی بار ورودی به سمت مدخل شرقی هدایت می شوند.
 
وی با بیان اینکه فعلاً برنامه‌ای برای لغو این محدودیت در دستور کار نیست؛ از رانندگان خواست برای حرکت به سمت پایانه مرزی از کمربندی واقع در ضلع شرقی مهران استفاده کنند.

سرهنگ کهزادی در ادامه خاطرنشان کرد: دراین راستا تردد کلیه کامیون های حامل اثاثیه موکب و اتوبوس های برون شهری در داخل شهر مهران ممنوع است.

این مقام مسئول در خصوص آخرین وضعیت ترافیک در شهر مهران افزود :هم اکنون جریان ترافیک در معابر درون شهری مهران روان و عادی است ؛در حالی که تردد در مبادی ورودی سنگین و پر حجم گزارش می‌شود .

رئیس پلیس راهور استان در پایان با اشاره به شروع پیاده روی زائران در داخل مهران از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو ،مراقب زائران پیاده به خصوص در شب هنگام باشند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار