معاون اجتماعی انتظامی ایلام:
معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام گفت: اخباری که در فضای مجازی مبنی بر صدور برگ تردد در پایانه مرزی مهران منتشر شده، صحت ندارد.
کد خبر: ۷۸۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 08 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ فرزاد یاسمی اظهار داشت: در چند روز گذشته تعداد محدودی از هموطنان بدون گذرنامه یا برگ تردد  مراجعه کرده بودند که با توجه به عدم صدور برگه تردد در این شهر، عوادت داده شدند.

وی با بیان اینکه زائران قبل از مراجعه به مرزها بایستی گذرنامه یا برگه تردد خود را در شهرهای مبدا دریافت کنند، گفت: زائران به شایعات مطرح شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار موثق خود را از کانال خبری پلیس ایلام مستقر در پایانه مرزی مهران دریافت کنند.

معاون اجتماعی انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته شاهد تصادفات در محورهای مواصلاتی بودیم که می‌طلبد رانندگان با سرعت مطمئنه و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب  رانندگی کرده و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و هشدارهای پلیسی که در مسیر نصب شده است، توجه کنند.

وی تصریح کرد: معاونت اجتماعی انتظامی استان ایلام برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی و آگاه کردن آنان نسبت به خطرات جاده ای،  با نصب بنر بر روی بیلبوردهای مستقر در محورهای مواصلاتی و  همچنین درج پیام های هشداری در پایانه مرزی مهران سعی کرده با آگاهسازی از ایجاد حوادث احتمالی جلوگیری کند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار