معاون سیاسی وزیر کشور ؛
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: قانون بی طرفی در انتخابات را باید همه اصل قرار دهیم و برای برگزاری یک انتخابات سالم و ایجاد یک فضای رقابتی، با نشاط و ایمن تلاش کنیم.
کد خبر: ۷۸۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 07 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛جمال عرف اظهار داشت: سیاست های کلی انتخابات ما را موظف می کند بندهای قانونی را به خوبی رعایت و اجرا کنیم، قانونمندی و رعایت اصلی بی طرفی شرط اول مجریان برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور در اسفندماه جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: استفاده از فناوری های نوین در مرحله احراز هویت، اخذ رای و شمارش آرا نیز از دیگر موارد تاکید شده این سیاست هاست که سعی داریم با فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم انتخابات را به صورت مکانیزه یا نیمه مکانیزه برگزار کنیم.

معاون وزیر کشور سرعت، دقت و سلامت و حراست از آرای مردم را از وظایف اصلی دست اندرکاران برگزاری انتخابات برشمرد و تاکید کرد: باید سیاست های کلی انتخابات که قانونی است به خوبی اجرا شود.

معاون سیاسی وزیر کشور بر ارائه آموزش های لازم به دست اندرکاران انتخابات تاکید کرد و گفت: تاکنون پنج دوره آموزشی برگزار شده و همه استانها حضور فعال داشته اند، چراکه این آموزش ها به شکل گسترده و با دقت خاصی ارائه شده است.

عرف شمار شعب اخذ رای در سراسر کشور را ۵۵ هزار شعبه ذکر کرد و یادآور شد: امیدواریم انتخابات مجلس شورای اسلامی با دقت نظر و فضای امنی در یک رقابت سالم برگزار شود.

وی به تخلف انتخاباتی خرید و فروش رای اشاره و تاکید کرد: باید نسبت به منابع مالی کاندیداها با حساست و دقت بیشتری توجه شود و فرمانداران پیگیری این مسائل باشند و اجازه ندهند این قبیل شائبه ها سلامت انتخابات را خدشه دار کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار