مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: همانند سال های گذشته آمادگی لازم برای اسکان زائران اربعین در فضاهای آموزشی وجود دارد اما تعطیل نشدن مدارس مهران در ایام اربعین اولویت اصلی است.
کد خبر: ۷۸۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ 06 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ اسفندیار رستم زاد افزود: اسکان زائران اربعین حسینی در مدارس مهران در نوبت مخالف و یا در نمازخانه های فضاهای آموزشی انجام می شود.

وی با اشاره به حجم تردد زائران در مرز مهران، اظهار کرد: به منظور همکاری در اسکان زائران اربعین، فضاهای آموزشی به امکانات اولیه تجهیز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: همچنین نمازخانه های مدارس و سالن های ورزشی شهرستان های مسیر ترد زائران تجهیز و آماده خدمات دهی لازم به زائران اربعین حسینی هستند.

رستم زاد اظهار کرد: علاوه بر مدارس، تمامی مراکز رفاهی این سازمان در شهرهای مختلف تردد زوار نیز برای زائران مهیا شده است.

وی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت برای خدمات دهی به زائران بهره گرفته می شود، تاکید کرد: اهتمام این سازمان جلوگیری از تعطیلی مدارس مهران در ایام اربعین است تا به فعالیت آموزشی مدارس این شهر خللی وارد نشود.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش ایلام، به منظور خدمات دهی هرچه مطلوب تر به زائران ستاد اربعین حسینی در شهرهای مسیر تردد تشکیل شده و همگام با ستاد اربعین استان آمادگی لازم برای ارایه خدمت به آنان فراهم است.

مرز بین المللی مهران یکی از مهم ترین کانون های تردد زائران به عتبات عالیات محسوب می شود و در ایام اربعین پارسال چهار میلیون زائر از این مرز تردد کردند که پیش بینی می شود امسال این تعداد افزایش یابد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار