فرماندار ملکشاهی:
فرماندار ملکشاهی گفت: جرایم عادی و عمومی در این شهرستان 20 درصد کاهش یافته است که نشان از امنیت کامل شهرستان دارد.
کد خبر: ۷۸۵۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 06 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد تاسمه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان ملکشاهی افزود: به واسطه همدلی و همراهی اعضای شورای تامین و برخورد قاطعانه و مقتدرانه نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت، این شهرستان از امنیت پایدار برخودار است.

وی به خدمات دولت در شهرستان طی چند سال گذشته بویژه در حوزه سلامت و آموزش اشاره و اظهار کرد: این اقدامات ارزشمند در القای روحیه امید و نشاط به مردم ملکشاهی و کاهش جرایم تاثیر بسزایی داشته است.

وی تاکید کرد: نظم و امنیت پایدار بستر توسعه و آبادانی همه جانبه هر جامعه‌ای است و هر گاه امنیت به معنی واقعی کلمه در جامعه و منطقه برقرار شد توسعه اقتصادی، اجتماعی و عمرانی نیز به دنبال خواهد داشت.

فرماندار ملکشاهی افزود: ایران اسلامی امروز چه در داخل و چه در مرزهای طولانی خود دارای امنیت پایدار، باثبات و خدشه ناپذیری است و روحیه انقلابی و ولایت‌مداری نیروهای مسلح، ایران اسلامی را در برابر هر تهدیدی مصون نگه داشته است.

وی رمز موفقیت نیروهای مسلح بویژه نیروی انتظامی در برقرای امنیت داخلی را تعامل، همدلی و همراهی با مردم عنوان کرد و گفت: امنیت مقوله‌ای فراگیر و نتیجه مشارکت مردمی و عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی، قضایی و انتظامی و امنیتی است.

شهرستان ۲۵ هزار نفری ملکشاهی در ۳۵ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار