مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام عنوان کرد:
مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام از کاهش آلاینده‌های زیست‌محیطی در این پالایشگاه خبرداد و گفت: در آینده نزدیک با راه اندازی پتروشیمی ایلام و دریافت LPG توسط آن شرکت، میزان آلودگی ناشی از سوختن فلر این شرکت به طور قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۷۸۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 02 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  شهریار داری پور در دیدار با مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست استان ایلام افزود: در پروژه فاز دوم این پالایشگاه که در آینده شروع به کار خواهد کرد واحد TGTU در راستای دستیابی به استانداردهای زیست محیطی در واحد بازیافت گوگرد احداث خواهد شد که با وجود آن، دستیابی به استانداردهای زیست محیطی در واحد تولید گوگرد محقق می گردد.

وی اظهار داشت: در مدل تعالی سازمانی پالایشگاه همگام با شرکت ملی گاز ایران معیارها و اهدافی در زمینه حفاظت از محیط زیست در دستور کار قرار دارد که مسئولان و کارکنان این شرکت خود را موظف به رعایت حداکثری و حفظ محیط زیست در بخش های آب، خاک و هوا می دانند.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام از نصب و راه اندازی زباله سوز واحد تصفیه خانه پساب صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: با راه اندازی این زباله سوز، لجن های تولید شده در واحد تصفیه خانه پساب صنعتی به نحو مطلوبی امحا می شوند که خود گامی دیگر در راستای مدیریت پسماند و حفظ محیط زیست در این شرکت می باشد.

همچنین مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از تعامل بین این دستگاه اجرایی با صنعت استان خبر داد و گفت: هدف این سازمان، حفظ محیط زیست در کنار فعالیت صنایع از جمله صنایع نفت و گاز در استان می باشد.

" غلامرضا ابدالی" افزود: پالایشگاه گاز ایلام با احداث و راه اندازی تصفیه خانه پساب صنعتی، ایجاد جایگاههای تفکیک و مدیریت پسماند، نصب و راه اندازی سیستم های پایش لحظه‌ای پساب و هوای محیطی و ایجاد فضای سبز، قدمهای خوبی در زمینه صیانت از محیط زیست انجام داده که انتظار میرود مسئولان این شرکت نسبت به گذشته تلاش خود را دو چندان کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه بیشتر به استانداردسازی فعالیت‌های پالایشگاه گاز ایلام و کاهش آلاینده های زیست محیطی، در آینده‌ این شرکت جز صنایع سبز استان قرار گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار