این بازیگر در کنار پوشش و استایل متفاوتش، در انتخاب جواهرات نیز سلیقه اسپانیایی خود را لحاظ می‌کند. پنه لوپه کروز بازیگر و مدل اسپانیایی است. استایل‌ها او سرشار از زنانگی و زیبایی اند، او در بیشتر اوقات، با مدل موها، میک آپ و جواهرات ظریف و ملایم در مراسم‌های هنری به چشم می‌خورد.
کد خبر: ۷۸۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶ 29 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ در پانزده سالگی نخستین بار بر صفحه تلویزیون و در یک ویدئو کلیپ موسیقی اسپانیایی حاضر شد، از این نقطه فعالیت‌های هنری منحصر به فرد او شروع به آغاز شدن کرد و فقط در طول دو سال در فیلم‌های مختلف حضور پیدا نمود و برای نقش‌های اصلی فیلم‌ها انتخاب شد.به گزارش تابناک باتو، در طول سالیان متمادی او به یکی از سمبل‌های زیبایی و جذابیت و به عنوان نمادی از زیبایی اسپانیایی تبدیل شد. به خصوص که زیبایی او با انتخاب آرایش و لباس‌های مناسب دو چندان می‌گردید. او در انتخاب جواهرات نیز سلیقه اسپانیایی خود را لحاظ می‌کند، گوشواره‌ها یکی از با اهمیت‌ترین عناصر زیبایی برای او به شمار می‌روند.


سواروسکی

یکی از جواهراتی که پنه لوپه کروز روی فرش قرمز همیشه استفاده می‌کند از برند Atelier Swarovski است، جواهراتی الماس نشان، سفید، ایده آل و براق. یاقوت سرخ و آبی نیز از دیگر سنگ‌های قیمتی مورد استفاده در جواهرات سواروسکی است.

ایران آرت: او گاهی برای تغییر از برند چوپارد استفاده می‌کند، گوشواره‌های سفید الماس و گوشواره‌هایی از سنگ‌های قیمتی زیبا و رنگی.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار