مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: مسئولیت ساماندهی زائران گمشده در ایام اربعین امسال با عنوان ستاد گمشدگان از سوی ستاد اربعین به این اداره کل واگذار شده است.
کد خبر: ۷۸۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 25 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ زهرا همتی  اظهار کرد: در این ستاد تیم اورژانس اجتماعی این اداره کل مستقر و روانشناسان بهزیستی نیز در این تیم خدمات لازم را در صورت نیاز به زائران ارایه خواهند کرد.

وی همچنین از استقرار تیم توانبخشی این اداره کل در مرز مهران برای خدمات دهی به زائران سالمند و معلول خبر داد و گفت: از طریق این تیم خدمات توانبخشی شامل فیزیوتراپی، توزیع وسایل توانبخشی و غیره در مرز فراهم می شود.

مدیر کل بهزیستی ایلام بیان کرد: همچنین اربعین امسال برای نخستین بار غرفه دستاوردهای مددجویان از قبیل صنایع دستی و غیره در نمایشگاه اربعین در شهر مهران برپا خواهد شد.

به گفته همتی، این اداره کل همچنین در این ایام آماده ارایه خدمات اسکان به کارکنان و جامعه هدف در حد توان و امکانات مورد نیاز خواهد بود.

به گفته مدیر کل بهزیستی ایلام، در طول ایام اربعین سال گذشته در مجموع این اداره کل علاوه بر ارایه خدمات توانبخشی به زائران معلول و سالمند در مجموع ۲۸۳ زائر گمشده را ساماندهی کرده است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار