رییس خانه مطبوعات استان ایلام از تمدیدزمان ارسال اثر به نخستین جشنواره فصلی مطبوعات محلی، پایگاه های خبری و خبرگزاری های استان ایلام تا نیمه مهرماه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۱۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲ 22 September 2019

به گزارش تابناک ایلام  ؛ عبدالحمید کرمی گفت: به منظور شرکت هرچه بیشتر اهالی رسانه این استان در جشنواره مهلت ارسال آثار تا نیمه مهرماه تمدید و خبرنگاران می توانند تا این تاریخ آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره به منظور افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی برگزار و از کلیه روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان و اصحاب رسانه برای شرکت در این جشنواره دعوت می شود.

وی حمایت از تولیدکنندگان آثار رسانه ای و ارتقای کمی و کیفی آثار در بخش های مختلف و ایجاد رقابت سالم در بین اصحاب مطبوعات با توجه به برگزاری این جشنواره در فصل های مختلف سال برای تولید آثار فاخر را از اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

رئیس خانه مطبوعات ایلام زمینه های جشنواره را در ۲ بخش آزاد شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، گزارش، مصاحبه و بخش ویژه شامل آتش سوزی، سیل و اربعین عنوان کرد.

وی با ذکر اینکه اعلام رای هیات داوران و اختتامیه این جشنواره مهرماه برگزار می شود افزود: آثار ارسالی باید از اول فروردین ۹۸ تا پایان شهریور ۹۸ در مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری دارای مجوز منتشر شده باشند.

کرمی یادآور شد: · شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر سه اثر در بخش ویژه، حداکثر سه اثر در سه زمینه بخش آزاد نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه اصل اثر به دبیرخانه جشنواره از سوی صاحبان آثار برگزیده الزامی است، گفت: مطبوعات لغو مجوز شده، فاقد مجوز و همچنین بولتن های داخلی ادارات، امکان شرکت در جشنواره را نخواهند داشت.

وی گفت: آثار منتشر شده در رسانه‌های فاقد مجوز یا بولتن‌های داخلی، آثار فاقد نام نویسنده یا نام مستعار و آثار غیرمرتبط با حوزه جغرافیایی جشنواره، پذیرفته نخواهد شد.

وی جوایز جشنواره را در بخش آزاد،نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم ۳ میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال عنوان کرد و گفت:جوایز بخش ویژه نیز مبلغ پنج میلیون ریال به همراه لوح تقدیر است.

وی از علاقه مندان به شرکت در این جشنواره خواست تا آثار خود را به خانه مطبوعات استان واقع در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد ایلام تحویل دهند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار