معاون اداره کل بهزیستی ایلام؛
معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسه های خیریه اداره کل بهزیستی ایلام از اهدا ۲ هزار و ۶۰۰ بسته نوشت افزار و کیف در اجرای پویش ملی "مشق مهر" در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 22 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ نسرین شهبازی افزود: این اقلام شامل مداد، دفتر، پاک کن، خودکار، کیف مدرسه و ... بوده که از سوی افراد خیر داخل و خارج استان در قالب این پویش اهدا و بین دانش آموزان مددجوی شهرستان های مختلف استان توزیع شده است.

وی ادامه داد: این کمپین برای دومین‌ سال متوالی راه اندازی و از ۱۲ شهریور تا ۱۰ مهرماه سال جاری برای جمع آوری نوشت افزار برای کودکان مناطق کم برخوردار برقرار است.

معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و موسسه های خیریه اداره کل بهزیستی اظهار کرد: هموطنان ضمن استفاده از سامانه مشارکت‌های مردمی می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #۳۰۰*۷۳۳* از طریق تلفن همراه و همچنین از طریق اپلیکیشن‌ آپ با انتخاب گزینه "مشق مهر" کمک‌های خود را به دانش‌آموزان نیازمند در مناطق محروم اهدا کنند.

شهبازی با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی، ضمن تقدیر از مشارکت افراد خیر در این طرح برای خدمات رسانی هرچه مطلوبتر به جامعه هدف از سایر هموطنان برای پیوستن به این کمپین دعوت کرد.

۳۳ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار