مشاور وزیر و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
مشاور وزیر و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از بهترین راهکارهای مناسب به منظور سرمایه‌گذاری استفاده از تعاونی‌هاست که باید از این ظرفیت‌ها بیشتر استفاده شود.
کد خبر: ۷۸۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 22 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ رویا رفیعی در نشست شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار کرد: با توجه به حساس بودن شرایط کشور جوان‌گرایی و استفاده از توان نیروهای جوان برای بکارگیری سیاست های کارآمد می تواند در تحقق ماموریت‌های این وزارتخانه نقش موثری داشته باشد.

وی گفت: شفافیت از جمله مسائلی است که همواره به عنوان یک پایه با تکیه بر فعالیت های دستگاه‌های اجرایی وزارت تعاون باعث می شود نگرانی های مردم نسبت به عملکرد مدیران و دستگاه ها به راحتی بر طرف شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شعار اصلی این وزارت را به کارگیری زنان، جوانان و شفافیت عنوان کرد و گفت: وضعیت بهره گیری از بانوان توانمند در ایلام به مراتب از استان‌های دیگر بهتر است.

رفیعی ادامه داد: یکی از بهترین راهکارهای مناسبت به منظور سرمایه گذاری استفاده از تعاونی هاست که باید از این ظرفیت ها بیشتر استفاده شود.

وی به نزدیکی استان ایلام به عتبات عالیات اشاره کرد و افزود: یکی از بزرگترین اهرم هایی که می‌توان از آن برای پیشبرد برنامه های استان بهره برد، توجه به بحث اربعین و استفاده حداکثری از این فرصت بی‌نظیر است.

رفیعی یکی از دلایل عدم جذب سرمایه‌گذار در استان را اجرا نشدن طرح آمایش سرزمین در استان عنوان کرد و گفت: با توجه به مراحل پایانی آماده سازی اجرایی این طرح، می توان برنامه ریزی لازم برای بهره مند شدن از ظرفیت ها انجام گیرد.

اردشیر انصاری ، رئیس اداره ارتباطات مردمی و پاسخ گویی به شکایت مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست گفت: در راستای اجرای ماده ۲۵ قانون سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در دستگاه ها، این وزارتخانه جز پیشگامان انجام قانون فوق بین سایر وزارتخانه ها بوده است.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی سامانه جامع پاسخگویی به شکایات از مرداد ماه سال ۱۳۹۵، شهروندان در کمترین زمان ممکن می توانند مشکلات و شکایات خود را به صورت الکترونیکی بیان کنند، گفت: بر اساس قوانین و مقررات کلیه دستگاه ها ملزم به پاسخگویی به مردم هستند و وزارت تعاون دومین وزارتخانه ای است که سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی را راه اندازی کرده است.
انصاری بر مستندسازی کلیه اقدامات ادارات تاکید و تصریح کرد: مدیران باید اقدامات انجام شده در دولت را از طریق رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی به آحاد مردم اطلاع‌رسانی کنند./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار