رئیس مطالعات انرژی و تحلیل سیستم‌های پالایشگاه گاز ایلام؛
رئیس مطالعات انرژی و تحلیل سیستم‌های شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام در بین شرکتهای پالایشی گاز کشور به عنوان شركت پیشرو در زمينه استقرار و بهره برداري از سامانه یکپارچه تحقق اهداف استراتژیک معرفی شد.
کد خبر: ۷۸۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲ 22 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی رحیمی زاده  اظهار داشت :  مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران با تعریف چشم انداز " پالایش گاز ایران، صنعتی سرآمد و رقابت پذیر در تراز جهانی در افق 1404 " از سال 1396 اقدام به تعریف ارکان جهت ساز و تدوین کارتهای BSC در سطح صنعت پالایش گاز نموده و در ادامه به منظور جاری سازی فرآیند مدیریت استراتژیک در شرکتهای پالایش گاز ، نسبت به پیاده سازی سامانه یکپارچه تحقق اهداف استراتژیک تحت عنوان BSC MASTER اقدام نموده است .

وی هدف از ایجاد و استقرار سامانه مذکور را دریاقت دوره ای مقادیر شاخص های استراتژیک از پالایشگاهها و پایش میزان تحقق اهداف در سطح صنعت پالایش گاز کشور عنوان کرد.

رئیس مطالعات انرژی و تحلیل سیستم‌های پالایشگاه گاز ایلام اظهار داشت: از دیگر مزایای این سامانه ، فراهم شدن امکان بررسی و مقایسه عملکرد وضعیت پالایشگاهها در سطح داخلی و مقایسه عملکرد صنعت پالایش گاز کشور با صنایع پیشرو جهانی می باشد که در نتیجه بستر لازم را برای بهبود و ارتقاء شاخصهای استراتژیک فراهم می نماید.

وی تصریح کرد: پالایشگاه گاز ایلام از ابتدای استقرار این سامانه، با پیگیری و تلاش مستمر موفق گردید شرکت پیشرو در زمینه ایجاد ارتباط و ارسال اطلاعات شاخصهای استراتژیک از سامانه داخلی به سامانه مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز باشد.

وی افزود: وجود فرآیندهای چابک و داده های بروز در سطح پالایش گاز ایلام از عوامل مهم در زمینه استقرار سریع سامانه مذکور است که به واسطه آن تعریف و تعیین 140 قلم اطلاعاتی در حوزه های مهندسی ، عملیات، HSE ، بهره وری و پژوهش در مدت زمانی کوتاه و با مشارکت واحدهای مذکور میسر شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با تداوم تلاش و همکاری اثربخش واحدهای مختلف پالایشگاه، روند اعمال شاخصهای استراتژیک و تکمیل و پایش آنها به منظور دستیابی به نتایج مطلوب تر ، استمرار و تداوم خواهد داشت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار