نماینده ولی فقیه در استان ؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شکل گیری جبهه های مقاومت و مبارزه با گروهک های تروریستی یکی از دستاوردهای دفاع مقدس ملت بزرگ ایران برای کشورهای منطقه است.
کد خبر: ۷۸۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ 21 September 2019

به گزارش  تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در دیدار با جمعی از فرماندهان و پرسنل نظامی استان ایلام اظهار داشت: روزگاری دشمنان سودای حکومت رژیم غاصب اسرائیل بر منطقه خاورمیانه را داشتند اما به برکت انقلاب اسلامی و ترویج روحیه ایثار و شهادت و مبارزه با استکبار جهانی، جبهه های مقاومت در منطقه تعیین کننده نقشه خاورمیانه هستند.

وی افزود: همچنین برگزاری گسترده و ایمن راهپیمایی بزرگ اربعین که در واقع زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است نیز دنیا را متوجه اقتدار و مدیریت عالی جمهوری اسلامی ، عظمت همبستگی و اتحاد جامعه شیعیان، مسلمانان و حتی غیرمسلمانان کرده که باز هم این اجتماع بزرگ مردمی از برکات دفاع مقدس است.

امام جمعه ایلام به موضوع جنگ تحمیلی اشاره کرد و یادآور شد: این جنگ در واقع برای رزمندگان ایرانی معامله با خدا و دفاع از اسلام و میهن بود که ایثارگران و رزمندگان بدون منت و چشمداشت به این وادی مقدس پای گذاشتند و استقامت و جانفشانی آنها مایه عزتمندی و اقتدار ایران کنونی در عرصه های داخلی و خارجی شد.

کریمی تبار گفت: هرچند در ظاهر جنگ تحمیلی و دفاع مقدس تمام شده اما با توجه به تحرکات دشمن اکنون ما در برهه ای از زمان قرار داریم که مبارزه با بیکاری، فساد، تورم، خلع ید دشمنان داخلی و خارجی، مبارزه با کسانی در صدد ضربه زدن و هتک حرمت انقلاب اسلامی هستند نیز جنگ محسوب می شود.

وی با اشاره به گفتار مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی و پنهان است، تاکید کرد: مدارس و دانشگاه ها بهترین اماکن برای تبیین دستاوردها و اهداف دفاع مقدس و آشنایی نسل های بعد از جنگ با موضوع دفاع مقدس است.

کریمی تبار اظهار داشت: نسل های کنونی باید بدانند که اقتدار و عظمت و نیز امنیت ایران اسلامی حاصل رشادت و فداکاری شهدا و ایثارگرانی است که با رفتن به جبهه های نبرد هیمنه پوشالی رژیم بعث و ائتلاف جامعه جهانی علیه ایران را در هم شکستند و سرنوشت جنگ را با وجود کمبود نفرات و تجهیزات اما با اتکا به نیروی ایمان و خودباوری به سود انقلاب اسلامی تغییر دادند و جهان را وادار به تسیلم کردند.

وی در مورد موضوع اربعین نیز توضیح داد: امسال پیش بینی ها بر افزایش تردد زائران به واسطه حذف ویزا خبر می دهد که باید با توجه به ظرفیت اسکان، پذیرایی و زیرساخت های موجود زائران به استان ایلام پذیرش شوند و در مبادی ورودی به استان حجم ورود زائران به ایلام مدیریت شود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام از فرماندهی نیروی انتظامی خواست برای جلوگیری از هرگونه مشکلی در مورد افزایش جمعیت زائران با مسئولان استان های همجوار هماهنگی های لازم در مورد ظرفیت مشخص پذیرش زائران به استان ایلام صورت بگیرد و توسط استان های همسایه ایستگاه های صلواتی برای زائران در ورودی های منتهی به استان ایلام دایر شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار