مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: پالایشگاه گاز ایلام تندیس نقره ای، سپاسنامه و جایزه گزارش پایداری شرکت را در بین شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت دریافت کرد.
کد خبر: ۷۸۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵ 19 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ‌؛ شهریار داری پور اظهار داشت: پالایشگاه گاز ایلام در این جشنواره علاوه بر تندیس نقره ای، سپاسنامه و جایزه گزارش پایداری شرکت را نیز در بین شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت از آن خود کرد.

  وی افزود: لوح تقدیر و جایزه این همایش در بخش "تدوین و ارائه مطلوب گزارش عملکرد مسئولیت های اجتماعی شرکت" به پالایشگاه ایلام‌ رسید.

  داری پور با بیان اینکه این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی، قدم های ارزشمندی برای جامعه هدف برداشته است، یادآور شد: پالایشگاه گاز ایلام همزمان با انجام ماموریت های سازمانی با افتخار رویکرد متعالی مسئولیت های اجتماعی را همواره مد نظر دارد و بر این اصل اعتقاد دارد که فعالیت موثر در این حوزه علاوه بر  منشاء اثرگذاری مثبت در استان، در تلاش برای تحقق توسعه و تولید همه جانبه پایدار شرکت است. 

وی گفت: پالایشگاه گاز ایلام در زمینه معرفی شرکت، ذینفعان، رویکرد شرکت به مفهوم مسئولیت اجتماعی، کارکنان، جامعه و محیط زیست اقدامات قابل توجهی انجام داده که برای آحاد مختلف جامعه ملموس است . 

وی با بیان اینکه کسب این عنوان، برگ زرین دیگری در دفترافتخارات این مجموعه صنعتی است، توضیح داد: توسعه مسئولیت های اجتماعی و ارتقاء   مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه مسئولیت های اجتماعی می تواند با هدایت کسب و کار به شیوه اخلاقی و مسئولانه در بهره مندی و سود آوری شرکت تاثیر گذار باشد، افزود: مسئولیت اجتماعی شرکت از وجوه مهم اخلاق کسب وکار است که به نقش شرکت ها در حوزه اجتماعی اطراف خود می پردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار