معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با توجه به اختصاص سهمیه کالاهای اساسی ویژه محرم و صفر باید بازرسان اداره صنعت و سازمان تبلیغات اسلامی نظارت ویژه ای بر نحوه توزیع و مصرف این مواد داشته باشند.
کد خبر: ۷۸۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۳ 18 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی  اظهار داشت: امسال ۲۲۱ تن برنج، ۷۴ تن گوشت قرمز، ۳۷ تن گوشت مرغ، ۷ تن چای، ۱۱۰ تن شکر و ۲۲۱ تن روغن در مرحله اول سهمیه استان به مناسبت ایام محرم و صفر بوده که بر اساس تصمیات اتخاذ شده در بین ۸۰۰ هیات مذهبی استان با نظارت و تایید سازمان تبلیغات اسلامی توزیع می شود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام اداره کل صنعت تاکنون ۱۲ تن گوشت، ۱.۶ تن مرغ ، ۷۰ تن برنج و ۶۶ تن شکر حواله صادر شده که مابقی همچنان باقی است و از سازمان تبلیغات می خواهیم تا ضمن شناسایی هیات های مذهبی فعال نسبت به جذب این سهمیه هرچه سریعتر اقدام کنند.

معاون استاندار ایلام افزود: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین و افزایش چند برابری تردد و همچنین نیاز موکب ها و هیات های مذهبی که از زائرین اباعبدالله (ع) پذیرایی می کنند جذب این سهمیه موجب اختصاص سهمیه دوم خواهد شد که نیاز است هرچه سریعتر این کالاها توزیع شود.

نعمتی از بازرسان اداره کل صمت و سازمان تبلیغات اسلامی و فرمانداران استان خواست تا بر نحوه مصرف کالاهای سهمیه ای ویژه محرم و صفر بازرسی محسوس و ویژه داشته باشند تا مشکلی به وجود نیاید./م

برچسب ها: محرم و صفر ، توزیع ، بازرس ، کالا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار