محمد کریمیان خبر داد؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: مرکز جامع سرطان یکی از مطالبات دانشگاه و مردم شریف استان ایلام است که رایزنی‌های گسترده‌ای با مسئولان وزارت بهداشت داشته‌ایم و بر اساس نظر مساعد مسئولان وزارت، تا پایان سال جاری به دانشگاه اختصاص خواهد یافت.
کد خبر: ۷۸۱۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 18 September 2019

به گزارش تابناک ایلام، محمد کریمیان اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت یکی از موفق‌ترین و موثرترین طرحها در حوزه سلامت است که علاوه بر کاهش هزینه‌ها در سطح کشور؛ باعث ارتقاء زیرساختها، امکانات و تجهیزات شده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام جای زیادی برای کار و تلاش دارد و بر این اساس همه باید احساس مسئولیت کنیم و در هر جایگاهی که هستیم، برای رفع چالشها و مشکلات تلاش کنیم.

کریمیان اظهار داشت: در حال نزدیک شدن به اربعین حسینی هستیم و در این رابطه با مسئولان وزارت بهداشت مذاکرات ویژه و ارزنده‌ای انجام داده‌ایم که خوشبختانه حاصل آن اعطا اعتبارات مربوطه به دانشگاه بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: در ایام تردد زائران اربعین حسینی، دانشگاه علوم پزشکی ایلام تمام توان و تلاش خود را به کار خواهد بست تا رضایتمندی زائران اربعین حسینی در بحث بهداشت و درمان تامین کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار