فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام از پیش بینی تردد ۶۰ درصد زوار اربعین ۹۸ از مرز مهران به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲ 17 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار  نورعلی یاری در همایش طلاب یاران فرهنگ ترافیک در ایلام، به امنیت مطلوب در استان ایلام اشاره کرد و گفت: استان ایلام یکی از امن ترین استان های کشور محسوب شده و  این مهم جز با همراهی عامه مردم، طلاب و روحانیون،دانشجویان و ... مقدور و میسور نبود.

وی با بیان اینکه ما از همه ظرفیت ها برای تامین امنیت استفاده خواهیم کرد، گفت: مواد مخدر، سلاح و مهمات غیرمجاز و قتل در استان ایلام سه عامل و دغدغه مهمی است که باید بیشتر به آن توجه شود.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت بزرگ اربعین حسینی(ع) اشاره کرد و گفت : امسال نزدیک به ۵ میلیون زائر وارد پایانه‌های مرزی چهارگانه خواهد شد و بیش از ۶۰ درصد زائران همانند سال گذشته مرز مهران خواهد بود.

وی با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در توسعه زیرساخت‌های استان ایلام در سالهای گذشته و امسال اظهار داشت: این اقدامات کافی نیست و محورهای مواصلاتی ما همچنان نیازمند توجه بیشتری هستند تا زائران عزیز بتوانند به سهولت تردد داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: امسال با مدیریت صحیح فرماندهان ،مدیران و مسئولان استانی تلاش خواهیم کرد تا زائران عزیز آبرومندانه در این کنگره عظیم شرکت کنند و با استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تامین امنیت زائران اربعین حسینی تلاش خواهیم کرد.

 سردار یاری به اقدام خوب پلیس راهور استان در راستای برگزاری همایش طلاب یاران فرهنگ ترافیک اشاره کرد و گفت: این اقدام ارزشمند برای اولین بار است که در کشور اجرایی می شود و امیدواریم این موضوع  بسط و گسترش پیدا کند.

وی به لزوم فرهنگ سازی توسط روحانیون و طلاب اشاره کرد و گفت: روحانیان عزیز می توانند در بین الصلاتین و تریبون های نماز جمعه بحث صحیح رانندگی کردن را به مردم آموزش دهند تا شاهد حوادث ناگوار در جاده ها نباشیم.

 سردار یاری افزود: ۲۶ دستگاه فرهنگی در جامعه وجود دارد که انتظار داریم پای کار بیایند و در فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن، پلیس را همراهی کنند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار