فرمانده انتظامی ایلام:
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به اینکه در حوزه وقوع سرقت در استان ، آخرین استان از لحاظ وقوع سرقت محسوب می شویم، گفت: حدود ۷۰درصد سرقت های استان خرد هستند.
کد خبر: ۷۸۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 17 September 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری در خصوص تلفات جاده ای که یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری است، گفت: رتبه برتر کشور را از لحاظ کاهش تصادفات جاده ای در استان داریم.

سردار یاری در بحث مواد مخدر با توجه به بن بست بودن استان به کشف بیش از ۲۰۰کیلوگرم مواد مخدر اشاره کرد و گفت: این آمار باتوجه به شرایط ژئوپلتیک استان آمار قابل ملاحظه ای است که حاصل تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است.

فرمانده انتظامی استان در بحث مسائل قضائی با اشاره به حضور همکاران توانمند و کارشناسان خبره به مسائل قضائی ، یادآور شد :حدود۷۰درصد پرونده های قضائی منجر به سازش و مصالحه در کلانتری ها وپاسگاه های این پلیس شده اند که این نشان از تلاش شبانه روزی همکاران در انتظامی استان است.

وی در ادامه به ماموریت اربعین اشاره کرد و گفت:شرایط کنونی برای خروج زائران از مرز بین المللی مهران با سال های قبل متفاوت است به طوری که حدود ۶۵درصد از زائران قصد تردد از این استان را داشته که حضور قضات در پایانه مرزی مهران در افزایش بهره کاری نیروی انتظامی نقشی مهم واساسی را ایفا می کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار