مدیرکل آموزش و پرورش ایلام ؛
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: ۹۹ هزار و ۴۵۹ دانش آموز این استان مهرماه با حضور در مدارس سال جدید تحصیلی را آغاز خواهند کرد.
کد خبر: ۷۸۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 16 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسفندیار رستم زاد اظهار داشت : این تعداد دانش آموز در مدارس دولتی و غیر دولتی و در مقاطع مختلف از ابتدای مهرماه وارد مدارس خواهند شد.

وی با ذکر اینکه بیش از نیمی از جمعیت دانش آموزی این استان مربوط به مقطع ابتدایی است، ادامه داد: از مجموع دانش آموزان این استان ۵۴ هزار و ۷۹۱ نفر در مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی تحصیل خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام تعداد دانش آموزان مقطع متوسطه اول دولتی و غیردولتی استان را ۲۴ هزار و ۶۰۹ نفر عنوان کرد و یادآور شد: دانش آموزان مقطع متوسطه رشته‌های علوم‌تجربی، انسانی و ریاضی نیز به تعداد ۱۵ هزار و ۱۲۳ دانش‌آموز هستند.

رستم زاد همچنین تعداد دانش آموزان رشته های فنی و حرفه ای در بخش دولتی و غیردولتی را ۲ هزار و ۴۰۱ دانش‌آموز و رشته کار و دانش را نیز ۲ هزار و ۵۳۵ نفر برشمرد.

به گفته وی، این افراد در یک هزار و ۳۰۰ واحد آموزشی اول مهرماه سال تحصیلی جدید خود را آغاز خواهند کرد.

وی از برنامه ریزی برای ساماندهی معلمان و تجهیز فضاهای آموزشی برای پذیرش دانش آموزان در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ خبر داد و گفت: در این زمینه از تمام ظرفیت ها استفاده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار