مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام گفت: در راستای تعامل و همکاری دوسویه از جمله خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی تفاهم‌نامه همکاری بین جمعیت هلال‌احمر و مرزبانی استان امضاء شد.
کد خبر: ۷۸۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 15 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ تفاهم‌نامه همکاری بین جمعیت هلال‌احمر و مرزبانی استان ایلام با حضور حسین عارفی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام و کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان در راستای تعامل و همکاری دوسویه در ماموریت‌های مشترک از جمله خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی امضاء شد.

حسین عارفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام در این دیدار گفت: خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع)، اجرای پروژه‌های داوطلبی و درمانی در مناطق مرزی و محروم، آگاهی از خطرات مین و مواد منفجره در روستاهای مرزنشین، عشایر و کوچ‌نشینان، افزایش آگاهی عمومی و آموزش همگانی در زمینه فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه از جمله اهداف این تفاهم‌نامه همکاری است.

وی افزود: این تفاهم‌نامه به‌منظور انجام اقدامات پیشگیرانه در مواجهه با بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی و همکاری متقابل در زمان وقوع بحران و استفاده از پتانسیل‌های موجود برای خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) و مرزنشینان منعقد شد.

در ادامه کیاست سپهری فرمانده مرزبانی استان اظهار کرد: امیدواریم با همکاری، همراهی و همدلی جمعیت هلال‌احمر و مرزبانی استان در خصوص موضوعات مشترک، بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به زائران اباعبدالله الحسین(ع) و به روستاهای مرزنشین، عشایر و کوچ‌نشینان استان ارائه بدهیم./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار