معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام از اهدا سومین جایزه کتاب سال استان در آذرماه خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ 14 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ یونس قیطانی  اظهار داشت : این دوره با مشارکت موسسه فرهنگی، هنری اقلیم هشت ایلام و با همکاری خانه کتاب ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام برگزار خواهد شد.

 وی آخرین مهلت ارسال اثر به این برنامه را پایان شهریورماه جاری عنوان کرد و ادامه داد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جایزه کتاب سال واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.

 معاون فرهنگی ارشاد اسلامی ایلام تاکید کرد: جایزه کتاب سال استان ایلام در دوره سوم به همه مولفان و پدید آورندگانی که سال ۹۷ حداقل در یکی از محورهای مورد نظر آثار خود را منتشر کرده باشند به انتخاب هیات داوران تعلق خواهد گرفت.

 قیطانی محورهای سومین دوره کتاب سال استان را شامل ایلام شناسی، آثار پدید آورندگان ایلامی در تمامی حوزه ها و آثاری که برای اولین بار در سال ۹۷ با مجوز رسمی از وزارت ارشاد چاپ شده باشند، دانست و یادآور شد: این افراد می توانند در این دوره شرکت کرده و ملاک سال انتشار نیز شناسنامه کتاب خواهد بود.

 وی هدف از برگزاری این دوره را حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و ناشران متعهد و ارتقای فرهنگ جامعه اسلامی، حفظ استقلال و هویت فرهنگی اعلام کرد.

 نخستین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام اسفندماه سال ۹۴ و دومین دوره نیز سال گذشته در مرکز این استان برگزار شد./م

ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار