مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: با مشارکت قرارگاه ظفر و کمیته امداد امام خمینی(ره) اولین واحد بازسازی شده بخش سیل‌زده ماژین به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۷۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 14 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سیفی‌زاده مسوول روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام، در حاشیه افتتاح اولین منزل سیل زده در بخش ماژین گفت: با حضور مسوولین استانی و کشوری اولین واحد خسارت‌دیده ناشی از سیل اخیر در روستای وحدت‌آباد بخش ماژین که با مشارکت قرارگاه ظفر و کمیته امداد امام خمینی(ره) ساخته شده به بهره‌برداری رسید.

در ادامه حبیب‌الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام، اظهار کرد: این اولین واحد تکمیلی در روستای وحدت‌آباد بخش ماژین دره‌شهر و صدمین واحد احداثی در سطح استان است.

وی با بیان اینکه از آغاز سیل اخیر تاکنون بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است افزود: در بحث پرداخت تسهیلات برای واحدهای خسارت‌دیده شهری و‌ روستایی مشکل خاصی وجود ندارد و از متقاضیان درخواست می‌شود با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در خصوص بارش‌های پاییزه نسبت به تکمیل پرونده و تسریع در ساخت و ساز اقدام کنند.

گفتنی است، این واحد مربوط به خانواده‌ای بود که سرپرست خانواده در سیل اخیر فوت شد و تنها مادر و دو فرزندشان باقی ماندند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار