جانشین انتظامی ایلام:
جانشین انتظامی ایلام با بیان اینکه در دهه اول محرم بیش از ۹۴ هزار نفر زائر ایرانی از پایانه مرزی مهران خارج شده اند، گفت: این تعداد تردد نشان دهنده ۲۴۱ درصد افزایش خروج زائران نسبت به سال گذشته است.
کد خبر: ۷۷۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 12 September 2019

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ شهاب عزیز زاده اظهار داشت: از ابتدای محرم حجم کل ترددات صورت گرفته بیش از ۱۹۰ هزار نفر بوده که از پایانه مرزی مهران خروج و پس از زیارت به کشور ورود کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در دهه اول محرم بیش از ۹۴ هزار نفر زائر ایرانی از پایانه مرزی مهران خارج شده اند، گفت: این تعداد تردد نشان دهنده ۲۴۱ درصد افزایش خروج زائران نسبت به سال گذشته است.

جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: در این ایام  جهت سهولت زائران عتبات عالیات ، تعداد ۹۶ گیت توسط پلیس گذرنامه فعال بوده و خدمات رسانی شبانه روزی داشته اند.

 وی با بیان اینکه احتمال دارد با نزدیک شدن به اربعین حسینی بر تعداد خروج زائران از پایانه مرزی افزوده شود ، گفت: مهمترین اولویت پلیس استان امنیت و آرامش زائران اربعین حسینی است و در این راستا با به کارگیری مجهزترین دوربین های ثبت تخلف و همچنین پایش لحظه ای محورهای مواصلاتی با رانندگانی که با انجام حرکات حادثه ساز جان خود و دیگران را به مخاطره می‌اندازند برخورد کنیم.

 جانشین انتظامی استان ایلام از زائرانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند خواست گذرنامه خود را از شهرهای مبدا تهیه کرده و آنهایی هم که دارای گذرنامه هستند حتماً باید به مدت اعتبار آن توجه کنند اگر نیاز به تمدید اعتبار هست حتما آن را تمدید کنند.

 سرهنگ عزیززاده  با بیان اینکه  مدت اعتبار گذرنامه باید کمتر از شش ماه نباشد خاطرنشان کرد: زائران عتبات عالیات به توصیه ها و هشدارهای پلیسی توجه کرده و از آوردن داروهای ممنوعه که در کشور عراق جرم بوده خودداری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار