فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: در هفته امر به‌ معروف و نهی از منکر با توجه به آسیب‌های اجتماعی و منکرات بالغ‌ بر 300 برنامه ویژه در سطح استان ایلام برگزار شده است.
کد خبر: ۷۷۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 10 September 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در هفته امر به‌ معروف و نهی از منکر بالغ‌ بر 300 برنامه ویژه در سطح استان ایلام برگزار شده است.

وی افزود: در هر شهرستان با توجه به آسیب‌های اجتماعی و منکرات نیز همایش‌هایی برگزار و شوراهای امر به‌ معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی تشکیل شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان تصریح کرد: اولین وظایف این شوراها در چارچوب دستورالعمل امر به‌ معروف و نهی از منکر، تبیین و ترویج فرهنگ امر به‌ معروف و نهی از منکر با رویکرد اقناعی در دستگاه‌های اجرایی است و از رویکرد برخوردی باید خودداری کرد و با برگزاری برنامه‌های دینی و مذهبی از جمله زیارت عاشورا و برنامه‌های فرهنگی باید افراد را اقناع کرد.

 وی خاطرنشان کرد: تکریم ارباب‌رجوع، مهم‌ترین اصل و وظیفه شوراهای امربه‌معروف و نهی منکر است.

وی با تأکید بر شناسایی معروفات و منکرات در سطح ادارات و نهادهای مختلف، اضافه کرد: باید در جهت شکوفایی معروفات و از بین بردن منکرات در سطح ادارات و جامعه تلاش کرد.

گفتنی است، اول تا هفتم محرم‌الحرام با توجه به هدف والای قیام حضرت امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر، به‌عنوان هفته احیای این فرایض نامگذاری شده است./ع

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار