رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: عابران پیاده بیشترین سهم جان باختگان حوادث رانندگی را در ایلام به خود اختصاص داده اند.
کد خبر: ۷۷۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵ 09 September 2019

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: پلیس راهور از همه ظرفیت‌های قانونی برای توسعه انضباط و کاهش تصادفات استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه توسعه آموزش و اطلاع رسانی قوانین و مقررات یکی از راهکارهای است که به صورت ویژه در دستور کار پلیس راهور استان قرار دارد، افزود: با اقدامات انتظامی و رویکردهای قهری نمی‌توان امیدوار به تغییر و بهبود رفتارهای ترافیکی بود.

سرهنگ کهزادی در ادامه اشاره‌ای به وضعیت تصادفات در حوزه درون شهری استان داشت و تصریح کرد: عابران پیاده در استان ایلام بیشترین سهم جان باختگان حوادث رانندگی رابه خود اختصاص دادند.

وی به هدف گذاری کاهش ۲ هزار نفری کشته‌های تصادفات در کشور اشاره کرد و افزود: سهم پلیس راهنمایی و رانندگی استان از این تعداد ۷ نفراست که امیدوارم با تلاش دستگاه‌های متولی ترافیک و همکاری خوب مردم به این هدف مهم و راهبردی دست یابیم.

رئیس پلیس راهور استان در ادامه گریزی به افتتاح تقاطع غیرهمسطح رسالت زد و یادآورد شد: خوشبختانه با زیربار رفتن این سازه بزرگ شاهد توزیع منطقی ترافیک در معابر درون شهری ایلام و رضایت مندی مردم هستیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار