معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: تجمع بزرگ عزاداران در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی از امشب در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام آغاز می شود.
کد خبر: ۷۷۸۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶ 08 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام حشمت رستمی اظهار داشت : در این تجمع عموم مردم و هیات های مذهبی در میدان ۲۲ بهمن حضور یافته و با نوحه خوانی مداحان اهل بیت(ع) به عزاداری و سوگواری می پردازند.

وی ادامه داد: همچنین فردا و همزمان با روز تاسوعا این تجمع از ساعت ۹ صبح با حضور اقشار مختلف مردم عزادار سید و سالار شهیدان در میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام و شامگاه دوشنبه نیز همزمان با شب عاشورا در همین مکان برگزار خواهد شد.

معاون تبلیغات اسلامی ایلام به برنامه های روز عاشورا در مرکز استان اشاره کرد و گفت: همزمان با عاشورای حسینی نیز از صبح حرکت هیات ها و دستجات سینه زنی و زنجیر زنی از مساجد و تکایا تا محل تجمع در میدان ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام رستمی یادآور شد: ۱۰ مداح برجسته استان در این برنامه ها به نوبت برای عزاداران حسینی به نواحه خوانی خواهند پرداخت.

وی اظهار کرد: عرض ارادت به اباعبدالله(ع) در شب شام غریبان امام حسین(ع) در پنجمین و آخرین تجمع عزاداران حسینی سه شنبه شب ۱۹ شهریورماه پایان خواهد یافت.

وی از همکاری و مشارکت دستگاه ها و ارگان های مختلف از جمله شهرداری، نیروی انتظامی، هلال احمر، شرکت برق، سپاه و غیره برای برگزاری مطلوب آیین های تاسوعا و عاشورای حسینی تقدیر کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار