مدیرکل پست استان ایلام:
مدیرکل پست استان ایلام گفت: روزانه حدود ۶ هزار مرسوله پستی وارد استان می‌شود، همچنین ۵ هزار مرسوله از ایلام قبول و به استان‌های کشور صادر می‌شود.
کد خبر: ۷۷۸۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 08 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ هدایت فیلی مدیرکل پست استان ایلام گفت: روزانه حدود ۶ هزار مرسوله پستی وارد استان می‌شود، همچنین ۵ هزار مرسوله از ایلام قبول و به استان‌های کشور صادر می‌شود.

وی فزود: از این مجموع حدود ۲ هزار مرسوله مربوط به تعداد ۲۸۱ مشتری ثابت حقیقی وحقوقی استان است که با پست دارای قرارداد فی‌مابین هستند.

مدیرکل پست استان اظهار کرد: انتخاب مردم براساس کیفیت و تعهد است. از این رو، هر شرکتی که مزیت رقابتی ایجاد کند موفق است.

وی در ادامه  بازاریابی و تبلیغات را موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال دانست و بیان کرد: لازمه این کار تقویت بانک‌های اطلاعاتی تخصصی است که موجب کاهش هزینه تبلیغ، تسهیل تعامل و قیمت تمام شده کالا می‌شود و به رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال کمک می‌کند.

فیلی تاکید کرد: با تحولات چشمگیر فناوری، خواست و ذائقه مشتریان تغییر کرده بنابراین، بازاریابی باید بتواند به سرعت تغییرات شرایط محیط را درک و متناسب با آن برنامه‌ریزی کند.

وی حفظ بازار و اقتصادی بودن قراردادها را اولویت اساسی شبکه خواند و خواستار کنترل بازخورد، نظارت بر نحوه انجام کار و مرتفع کردن نقاط ضعف در قراردادهای منعقده در پست استان شد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار