رئیس پلیس راه استان ایلام؛
رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه مردم استان ایلام و شهر مهران امسال نیز برای خدمت به زائران سنگ تمام خواهند گذاشت گفت: مهمان نوازی این خطه از کشور ایران اسلامی زبانزد خاص و عام است.
کد خبر: ۷۷۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ 07 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ رضا همتی زاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مهران اظهار داشت: تردد زائران با توجه به لغو روادید آغاز شده و روزانه ما شاهد حضور این عزیزان برای خروج از پایانه مرزی مهران هستیم و می طلبد که برنامه ریزی مناسب برای خدمت رسانی به زائران داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و سفر زائران به عتبات عالیات با افزایش تردد در محورهای مواصلاتی روبرو هستیم که همکاران ما در محورهای مواصلاتی حضور دارند و تلاش می‌کنند تا به نحو مطلوب به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمات رسانی کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: از رانندگان عزیز ایلامی و مهرانی تقاضا داریم که برای جابجایی مسافر از شهر مهران تا پایانه مرزی، از وسایل نقلیه باربری و کشاورزی با توجه به خطراتی این دسته از وسایل نقلیه دارند استفاده نکنند.

وی تصریح کرد: با توجه به احتمال افزایش زائران در اربعین حسینی و لزوم استفاده از پارکینگ برای پارک خودرو ها، از مردم عزیز مهران که زمین هایی برای تهیه پارکینگ دارند تقاضا داریم به فرمانداری و کمیته زیرساخت مراجعه و با کسب مجوز، ثبت نام و اقدام کنند.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد: احتمال دارد در روزهای آینده و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و خصوصاً اربعین حسینی ، محدودیت های ترافیکی برای سهولت در تردد زائران به وجود آید که می‌طلبد هم استانی ها و زائران عزیز با خادمان خود در پلیس راه همکاری و مساعدت لازم را داشته باشند.

همتی زاده یادآور شد: اگر محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی با توجه به حجم تردد به وجود آید حتماً از طریق کانال پلیس ایلام به نشانی http://sapp.ir/police_ilam و صدا وسیمای مرکز ایلام به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار