رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: نصب یا نقش هر گونه علائم و تصاویر به بدنه خارجی خودروها و گل مالی کردن ممنوع است.
کد خبر: ۷۷۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 06 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: برخی از رانندگان با فرار سیدن ماه محرم و ایام تاسوعا و عاشورای حسینی خودروها را گِل مالی و مبادرت به نوشتن شعارهای مرتبط با این ایام می‌کنند که از نظر قانون چنین رفتاری تخلف محسوب شده و جریمه به آن تعلق می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه در قانون، استثنایی برای این ایام درنظر گرفته نشده است افزود: برابر ماده ۲۰۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علائم و الصاق یا نصب یا نقش هر نوع آگهی، نوشته، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه‌ها یا بدنه درونی یا بیرونی وسیله نقلیه به منظور تبلیغ، نمایش و مانند آن ممنوع است.

وی تصریح کرد: برابر جدول تخلفات کد ۲۰۶۹، نصب هر گونه علایم یا الصاق هر نوع نوشته، آگاهی و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه و قسمت درونی وسایل نقلیه عمومی مسافربری بدون داشتن مجوز لازم در مراکز استان‌ها مبلغ ۳۰۰ هزار ریال جریمه پیش بینی شده که پلیس موظف است با متخلفان برخورد کند.

سرهنگ کهزادی اضافه کرد: گِل مالی و پوشاندن پلاک خودور ممنوع است و سرنشینان داخل خودور باید برای پلیس قابل رویت باشند و پلیس خودروهای که گِل مالی شده و ظاهری ناهنجار دارند براساس قانون متوقف می‌کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار