مدیر کل فنی و حرفه‌ای ایلام گفت: ۱۴ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در ایلام فعال است.
کد خبر: ۷۷۷۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 06 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛احسان جمشیدزاده اظهار داشت: در سطح استان ایلام ۱۴ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای به صورت دو منظوره در ۲۲۵ حرفه آموزشی زیرشاخه ۴ رشته آموزشی خدمات، صنعت، فرهنگ و هنر، کشاورزی در سطح استان مشغول ارائه آموزش‌های مهارتی برای تمامی اقشار جامعه و کارجویان هستند.

وی افزود: در مرکز شهرستان مهران با توجه به چارت سازمانی، تعداد ۸ مربی پست‌های سازمانی دارند و در رشته‌های مختلف کارگاه‌های مکانیک، جوشکاری، کامپیوتر در مرکز مهران فعالیت دارند.

وی ادامه داد: با توجه به تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس که سال گذشته انجام شده و مصوبه شورای گسترش آموزشی در زمان مدیریت سابق به این صورت تصمیم گیری شده که در فصل گرما یعنی شش ماهه اول سال و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به دلیل نبود کارآموز مربیان خواهر مرکز مهران در مراکز دیگر همکاری داشته باشند.

جمشیدزاده اظهار داشت: در شش ماهه دوم سال در مرکز مهران متناسب با نیاز شهرستان و کارآموزانی که در کارگاه‌ها ثبتنام دارند مربیان مجدداً در همان مرکز بکارگیری می‌شوند.

وی عنوان کرد: از لحاظ تعداد مربیان نیز مشکلی از نظر تامین مربی در مرکز شهرستان مهران نداریم و در صورت تعریف دوره‌های آموزشی و استقبال کارآموزان در مرکز مهران ما آمادگی اینکه مربیان این مرکز را تامین کنیم را داریم./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار