مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت : شورای مدیران ایلام، سرآمد دیگر شوراها در کشور است که می طلبد در فضای همدلی و هم افزایی مدیران استانی بیشتر از گذشته نقش خود را در خدمت به مردم و پیشبرد اهداف ، ایفا کنند.
کد خبر: ۷۷۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 05 September 2019

به گزارش  تابناک ایلام ؛  شیرخانی در این جلسه  اظهار داشت: برآیند تودیع و معارفه مدیران، مبارک است و فضای کشور برای عرصه خدمت رسانی توسط جوانان به طوری مهیا شده که قلمرو نمی شناسد و همه باید با همدلی کشور را آباد کنیم.

وی افزود:آیین های  تودیع و معارفه ، تلنگری  است  برای همگان که مدافع فعالیت های خود باشند و نگاه ما امروز یک نگاه معطوف به حال نباشد و باید مراقب بودکه  نگاه آیندگان به گذشته است و مدعی العوم به عملکرد ما نمره  خواهند داد ،بنابراین باید از تمام توان خود برای خدمت به مردم استفاده نمایم.

شیرخانی ادامه داد: تعامل بین اعضای شورای هماهنگی استان مثبت است که این همفکری و همیاری علاوه بر تسریع در کارها، اعضاء را برای رسیدن به اهداف و خدمت به جامعه نزدیک تر می کند.

رییس شورای هماهنگی دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: امروز شاهد وحدت ، همدلی و هم افزایی  در استان هستیم که این امر  می توان در دستیابی به اهداف بلندی که وزارتخانه تعیین کرده است ،یاریگر ما باشد .

وی  با اشاره به اینکه  طبق اعلام وزرات تعاون  ،مدیران تابعه در استان ایلام ، الگویی برای سایر استان ها هستند، افزود: شورای مدیران ایلام، سرآمد دیگر شوراها در کشور است که می طلبد در فضای همدلی و هم افزایی مدیران  استانی بیشتر از گذشته نقش خود را در خدمت به مردم و پیشبرد اهداف ، ایفا کنند.

شایان ذکر است؛ مراسم معارفه سرپرست جدید و تودیع مدیر سابق بانک توسعه تعاون استان ایلام با حضور شیرخانی رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیران عضو شورای هماهنگی و اجرایی استان، البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری و شیخ زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون کشور در محل سالن جلسات بانک توسعه تعاون برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار