مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون کشور؛
مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون کشور گفت: تعامل، نیازسنجی و پاسخگویی به مشتریان از مهم‌ترین برنامه‌های بانک توسعه تعاون است و بر اساس ماهیت و مأموریت این بانک ، تعامل سازنده و هم‌افزایی حاصله از این ارتباط می‌تواند در تقویت بخش تعاون موثر واقع گردد.
کد خبر: ۷۷۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 04 September 2019

به گزارش تابناک  ایلام ؛ ایرج شیخ‌زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بانک توسعه استان ایلام اظهار داشت : عصر جدید، عصر اقتصاد های دانش محوری است. امروزه لازمه پیشرفت در فضای کسب و کار و پیشی گرفتن بر دیگر رقبای خود، استفاده و بکارگیری صحیح از دانش است . 

مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون کشور با اشاره به اینکه جابجایی مدیران نیازمند توسعه کاری است افزود: استفاده از دانش برخی مدیران یک گنجینه پنهان است  و باید در مناطق و سمت مختلف از تجربیات آنها در راستای پیشبرد و توسعه چشم اندازه های کاری بهره گیری حداکثری اتخاذ کرد.

ایشان در همین رابطه اضافه کرد: به دلیل اهمیت فوق‌العاده اقتصاد تعاون و ضرورت وجود یک بانک تخصصی- توسعه‌ای به‌منظور حمایت و پشتیبانی از فعالین بخش تعاون در بخش‌ها و زیر بخش‌های گوناگون اقتصادی مطابق منویات مقام معظم رهبری در چهارچوب سیاست‌های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی در مردادماه 1388 بانک توسعه تعاون باهدف ایجاد اشتغال تأسیس شد.

شیخ زاده تصریح کرد: بناشده بسیاری از موسسات دولتی ازجمله بسیاری از بانک‌ها به‌جز تعدادی بانک ذیل اصل 44 قانون اساسی به‌تدریج خصوصی شوند و اقتصاد کشور به سمت غیردولتی پیش رود اما توسعه تعاون بانکی است که بنا بر رسالت خود هرگز خصوصی نخواهد شد و دولتی باقی خواهد ماند .

شیخ زاده بیان داشت : هم‌اکنون بعد از گذشت بیش از 10 سال این بانک بر پایه رسالت اصلی خود از عملکرد تخصصی بسیار مطلوبی برخوردار بوده است؛ و همین وظیفه حمایتی از تعاون گران سبب گردیده است تا بانک توسعه تعاون از موضوع خصوصی شدن مستثنا گردد.

شیخ‌زاده عنوان کرد: فرصت بزرگی برای بخش تعاون در جهت استفاده از ظرفیت بانک توسعه تعاون که 70 درصد تسهیلات این بانک باید به بخش تعاون اختصاص داده شود، فراهم‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه بانک توسعه تعاون به این است که شرایطی برای بخش تعاون برقرار کند تا بتواند تعاملات خوبی با فعالان این بخش ایجاد کند و شرایط خود را به‌ گونه‌ای می‌بینیم که موجودیتمان در اختیار فعالان اقتصادی این بخش است.

مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکت بانک توسعه تعاون کشور افزود: تعامل، نیازسنجی و پاسخگویی به مشتریان از مهم‌ترین برنامه‌های بانک توسعه تعاون است و بر اساس ماهیت و مأموریت این بانک؛ تعامل سازنده  هم‌افزایی حاصله از این ارتباط می‌تواند در تقویت بخش تعاون موثر واقع گردد.

وی افزود: امور مشتریان و بانکداری شرکتی به همراه شبکه‌ای از مدیران استانی و روسای شعب سراسر کشور عمده مأموریت بانک توسعه تعاون در حوزه ارتباط با مشتریان و مشتری مداری را بر عهده‌ دارند و انتظار می‌رود با تدوین سیاست‌ها و راهکارها در این حوزه و اجرای منظم برنامه‌ها، میزان رضایت مشتریان از کیفیت خدمات بانک افزایش یابد.

شیخ زاده خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از مکانیزم‌های نوین ارتباط با مشتریان، توسعه راهبردهای بانکداری شرکتی، اجرای بانکداری جامع و ساماندهی تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای عاملیت ،از مهم‌ترین راهکارهای امور مشتریان و بانکداری شرکتی برای تحقق اهداف بانک می‌باشد.

شایان ذکر است: این مراسم که با حضور شیرخانی رییس شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیران عضو شورای هماهنگی و اجرایی استان، البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه گذاری و شیخ زاده مدیر امور مشتریان و بانکداری شرکتی بانک توسعه تعاون کشور و جمعی از مدیرکل های استان در محل سالن جلسات بانک توسعه تعاون برگزار شد از زحمات وفایی ،مدیر سابق بانک توسعه تعاون استان ایلام قدردانی بعمل آمد و احمدرضا بهاروند احمدی نیز به عنوان سرپرست جدید بانک توسعه و تعاون استان معارفه شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار