استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: استان ایلام علی رغم خدمات شایسته نظام و دولت های مختلف از جمله دولت تدبیر و امید به سبب عمق محرومیت با مشکلات بسیاری روبرو است که می طلبد بنیاد مستضعفان برنامه های محرومیت زدایی در ایلام را گسترش دهد.
کد خبر: ۷۷۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ 03 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛  قاسم سلیمانی در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور نقش و جایگاه بنیاد مستضعفان در محرومیت زدایی را مهم و حائز اهمیت خواند و اظهار داشت: بنیاد مستضعفان برنامه های محرومیت زدایی در ایلام را گسترش دهد.

وی از اهتمام بنیاد مستضعفان در جهت رفع محرومیت از استان ایلام تشکر کرد و افزود: این بنیاد برنامه های مطلوبی برای محرومیت زدایی از شهرستان ملکشاهی دارد که بنیاد با عزم جدی تر در این زمینه ورود کند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: بانک سینا جهت پیشبرد ساخت بیمارستان این شهرستان باید تقویت شود و از طرح های خوب بنیاد در استان می توان به مجتمع گاوداری شرکت کشت و دام قیام اصفهان در شهرستان ایوان اشاره کرد که با افزایش ظرفیت دام این واحد صنعتی و ایجاد صنایع تبدیلی شیر در کنار این واحد شاهد اثرگذاری بیشتر آن خواهیم شد.

وی ضمن دعوت از رئیس بنیاد مستضعفان کشور به ایلام، رسالت خطیر محرومیت زدایی بنیاد را ارزشمند خواند و گفت: تقاضای ما این است که همسان شهرستان محروم ملکشاهی نقاط محروم دیگری در استان چون منطقه زردلان بخش هلیلان وجود دارد که تحت پوشش و اقدام این بنیاد قرار گیرد.

فتاح رییس جدید بنیاد مستضعفان کشور گفت: برای بازدید و برسی بیشتر مناطق محروم استان یک گروه از بنیاد به ایلام اعزام می شود و خود نیز در آینده نزدیک به استان سفر خواهند داشت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار